[:ro]Prezentul document conține termenii și condițiile pentru prestarea de servicii online de către Green Camp.
1. Următorii termeni folosiți cu majuscule vor avea înţelesurile de mai jos, cu excepția cazului în care se prevede expres altfel:
Green Camp sau ”Prestatorul”: inseamna SC Glamping Nehoiu SRL, cu sediul social in Sat Varlaam, Nr. 70, Comuna Gura Teghii, Judet Buzau, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J10/559/2017, cod fiscal 37514850, telefon 0735 94 99 22, adresa email office@greencamp.ro, avand contul bancar RO02BTRLRONCRT0394240601, deschis la ING BANK;
Contract: inseamna intelegerea consensuala la distanta intervenita intre Prestator si Cumparator prin achizitionare voucher, telefonic si/sau online fara prezenta fizica simultana a acestora cu privire la vanzarea unuia/mai multora dintre Servicii sau a Pachetului de Servicii prin lansarea pe Platforma a unei Comenzi de catre Cumparator si acceptarea ei de catre Prestator cu respectarea prevederilor legale si a termenilor si conditiilor pentru prestarea online a serviciilor Green Camp.
Platforma: înseamnă site-ul web deținut de Green Camp avand domeniul www.greencamp.ro si utilizand logo-uri ale Green Camp, prin intermediul careia Green Camp prezinta Serviciile oferite spre prestare, iar Cumparatorii pot alege Serviciile / Pachetele de servicii pe care doresc să le achizitioneze, respectiv să le plateasca intr-una dintre modalitătile de plata acceptate de catre Green Camp. De asemenea, Platforma este folosita pentru procesarea si administrarea Comenzilor in vederea livrarii Serviciilor si inregistrarea platilor aferente vanzarii acestora.
Comanda: inseamna o comanda plasata de Cumparator prin intermediul Platformei prin care Cumparatorul isi exprima angajamentul de a achizitiona unul sau mai multe Servicii / Pachet de servicii, in conditiile prevazute in prezentul document si/sau agreate cu Green Camp printr-un mijloc de comunicare la distanta.
Servicii / Pachet de servicii: inseamna orice servicii care sunt oferite Cumparatorului în vederea achizitionării, contra cost, prin intermediul Platformei.
Newsletter: inseamna mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica sau alta forma de comunicare la distanţă (e-mail, SMS) cu privire la Serviciile si/sau la promotiile desfăsurate de Prestator sau de afiliatii acestuia, intr-o anumita perioada.
1. COMENZI / PRET / PLATI / SOSIRE si PLECARE / ANULARE
Pretul serviciilor, precum si detaliile validarii inscrierii in pachetul de servicii este afisat pe Platforma si cuprinde costul tuturor serviciilor prezentate public pe Platforma.
*Modalitatea de plata:
Avans – se va achita in momentul acceptarii conditiilor prezentului contract;
Plata integrala – se va achita cel mai tarziu cu 7 zile inainte de inceperea prestarii serviciilor din pachetul contractat.
Modalitatea de plata va fi personalizata pe fiecare pachet in parte.
Numarul minim de participanti este particular pentru fiecare pachet in parte.

Rezervarile se fac prin intermediul site-ului www.greencamp.ro, prin telefon la numarul: 0735 94 99 22 sau email la office@greencamp.ro. O rezervare se considera ferma in momentul achitarii avansului si incasarea lui in contul Glamping Nehoiu SRL.
Anularea rezervarilor
Anularea rezervarilor se face in urma unei solicitari scrise sau telefonice urmata de o confirmare scrisa din partea noastra, dupa urmatorul scenariu:
Cu pana la 10 zile inainte de data de inceput aleasa de tine, ne poti anunta sau trimite un mesaj pe email si iti transformam banii achitati intr-un voucher pe care sa-l folosesti la preturile de lista oricand doresti in cursul anului si a sezonului de desfasurare a activitatii Green Camp in care ai facut rezervarea (perioada sezon 1 Mai – 30 Septembrie).
Dupa cele 10 zile pana la 3 zile inainte de data de intrare putem sa transformam doar 65% din suma achitata in voucher. Anularea cu mai putin de 3 zile inainte de data de intrare duce la pierderea sumei achitate. Situatiile speciale si bine documentate le putem discuta de la caz la caz (decizia este doar la conducerea Green Camp si va fi asumata de client).
In cazul in care exista motive bine intemeiate pentru oricare dintre parti anularea rezervarii poate duce la returnarea sumelor de bani platite. Returnarea avansului platit se va face in termen de maxim 15 zile lucratoare de la data confirmarii in scris, prin email a sumei de returnat. Nu ne dorim sa dureze atat de mult dar fiind un business derulat intr-o zona izolata, trebuie sa ne luam o mica rezerva. Va asiguram ca nu riscati sub nici o forma pierderea banilor.
In situatii de urgenta sau de forta majora, care pun Green Camp in imposibilitatea de oferire a serviciilor contractate la momentul rezervarii, reprezentantii Green Camp vor incerca reprogramarea serviciilor intr-o perioada agreata de ambele parti. Daca tarifele pentru noua perioada aleasa difera fata de tarifele contractate se va proceda dupa cum urmeaza:

– in cazul in care tarifele pentru noua perioada aleasa sunt mai mari, Green Camp va suporta aceasta diferenta
– in cazul in care tarifele pentru noua perioada aleasa sunt mai mici, Green Camp va furniza servicii suplimentare de cazare, masa sau activitati pentru diferenta
– in cazul in care reprogramarea se va face in sezonul urmator, Green Camp se angajeaza sa faca recalcularea la tariful cel mai avantajos pentru client, pastrand si celelalte doua reguli de mai sus.
Tarife
Tarifele sunt cele afisate pe site si vor putea fi schimbate unilateral si fara vreun preaviz. La fiecare rezervare veti primi un calcul personalizat. Acel pret comunicat ramane fix pentru o perioada de 5 zile lucratoare, termen in care Clientul va trebui sa achite avansul.
In cazul grupurilor, evenimentelor sau team buildingurilor se vor agrea preturi personalizate. In acest caz tarifele agreate prin corespondenta email vor prevala in fata celor publicate pe site.
Modalitati de plata
Ca modalitati de plata acceptam plati prin transfer bancar si in numerar. Incepand cu sezonul 2020, ne dorim implementarea platii cu cardul.
Sosirea si plecarea
Cazarea se va face se face in intervalul 16:00 – 21.00.
Eliberarea camerei in ziua plecarii se va face pana la ora 12:00.

Primirea cazarii mai devreme, dar si eliberarea acesteia mai tarziu de orele mentionate mai sus este posibila la cerere, in functie de disponibilitate, iar eventualele costuri suplimentare pentru aceste servicii vor fi comunicate inainte.

Oaspetii care elibereaza cazarea pana la ora 12:00 pot lasa bagajele intr-un spatiu asigurat de noi pentru un interval de 12 ore, fara costuri suplimentare.
Copii
Nu exista costuri suplimentare de cazare pentru copiii cu varste de pana la 12 ani care stau impreuna cu parintii, folosind paturile existente. Se pot instala saltele suplimentare. Costurile pentru serviciul de mese si activitatii outdoor vor fi comunicate la momentul rezervarii.
Animalele de companie
Accesul cu animale de companie este permis insa NU in interiorul corturilor cu exceptia animalelor mici care vor fi acomodate in custile proprietarilor. Caini de talie mare vor trebui sa fie legati pe platforma cortului pe durata noptii. Va informam ca in locatie avem si noi cainii nostrii. Sunt de talie mare, nu sunt legati, dar sunt foarte obisnuiti cu oamenii. Nu raspundem pentru interactiunea lor cu animalele Dvs. Daca credeti ca poate reprezenta o problema, va rugam sa discutam acest aspect la momentul rezervarii.

Program Restaurant si Bar
Micul dejun se serveste zilnic intre orele 8:00 – 10:00.
Pranzul (pachet optional) se serveste in intervalul 13:00 – 15:00.
Cina se serveste intre orele 19:00 – 21:00.
Barul este deschis intre orele 08.00 – 24.00.

In cazul in care se pleaca la activitati (rafting, kayaking, etc) mai devreme, vom asigura dupa posibilitati o servire mai rapida sau sandwich-uri.
Pranzul este la cerere. Se poate contracta fie la momentul rezervarii sau ne spuneti la fata locului in seara de dinainte.
Avand in vedere locatia si posibilitatile reduse de aprovizioare, meniul este unul fix avand doar doua optiuni: meniu normal si optiunea vegetarian (adica fara carne). Detaliile legate de felurile de mancare ce vor fi servite le veti primi la momentul rezervarii.
Consumul de mancare si bautura proprie
Acesta va fi permis doar pe terasele cortului. Este interzis consumul de mancare si bautura atat in corturi, cat si pe terasa restaurantului.
Fumatul
Fumatul este permis in spatiile deschise (terasa corturilor si terasa restaurantului). Este strict interzis fumatul in interiorul cortului.
Siguranta obiectelor personale
Avand in vedere ca locatia este un spatiu de campare, iar cazarea se face la cort, modalitatea de limitare a accesului in corturi este limitata. Va recomandam sa nu lasati lucruri de valoare in cort fara prezenta Dvs. acolo. O posibillitate ar putea fi inchiderea lor in masinile personale. Desi nu am avut nici un incident pana acum, nu ne putem asuma nici un fel de responsabilitate legat de bunurile personale.
III. Încheierea contractului
3.1.Contractul se considera agreat si va intra in vigoare in momentul in care urmatoarele conditii au fost indeplinite cumulativ:
1. a) Toate informatiile aferente Serviciilor sau pachetelor de servicii au fost citite si acceptate de catre Cumparator;
2. b) In momentul in care Cumparatorul primeste confirmarea scrisa a rezervarii de la Prestator si achita avansul/plata integrala aferent/a pachetului de servicii. Este responsabilitatea Prestatorului de a informa Cumparatorul prin orice mijloace convenite in scris cu acesta (telefon, mail, text SMS etc.) daca rezervarea pe care a solicitat-o s-a confirmat.
3.2. In cazul nerespectarii modalitatii de inscriere, Prestatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea si dupa caz de a returna banii achitati de catre Cumparator conform Capitolului VI din prezentul contract.
3.3. Prezentul contract este pus integral la dispoziția Cumparatorului pe Platforma si ulterior rezervarii serviciilor va putea fi trimis la adresa de e-mail furnizata de Cumparator.
3.4. Informatiile furnizate Cumparatorului sunt parte integranta in prezentul contract privind pachetul de servicii si nu pot fi modificate decat cu acordul explicit al partilor contractante. Fotografiile prezentate in cataloage, oferte speciale, site-uri, sau materiale publicitare sunt orientative si au caracter informativ, fara insa a afecta calitatea si cantitatea serviciilor contractate de Cumparator.
3.5. Contractul înceteaza de drept odata cu finalizarea prestarii efective a pachetului de servicii.
1. Drepturile si obligatiile Prestatorului
4.1. Prestatorul se obligă sa furnizeze Cumparatorului toate informatiile esentiale privind pachetul de servicii anterior incheierii contractului privind pachetul de servicii. Pachetele de servicii pot fi achizitionate doar de pe Platforma.
4.2. Prestatorul poate inceta contractul privind pachetul de servicii si poate oferi Cumparatorului rambursarea completa a tuturor platilor efectuate pentru pachet, in termen de 15 zile de la incetare cu urmatoarele exceptii:
1. A) cand neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin contract se datoreaza Cumparatorului;
2. B) cand neindeplinirea obligatiilor contractuale se datoreaza unor cauze de forta majora sau unor imprejurari pe care Prestatorul nu le putea prevedea si nici evita – modificari orar impuse de situatii speciale, schimbari de orar lucru Hidroelectrica, intarzierilor curselor (inclusiv charter), a pierderii de bagaje, modificarea companiei aeriene, de orar sau de itinerar, întarzieri în traficul mijloacelor de transport, defectarea mijlocului de transport, accident, blocaje, lucrari sau reparatii pe drumurile publice, conditii meteo nefavorabile ce pot pune in pericol persoanele participante etc;
4.3. Prestatorul va trimite toate informarile, mentiunile sau eventuale modificari aduse pachetului de servicii la adresa de e-mail furnizata de catre Cumparator si mentionata explicit in contractul de servicii. Sarcina verificarii corectitudinii datelor de contact ii revine Cumparatorului in momentul confirmarii contractului.
4.4. Prestatorul este raspunzator pentru executarea corespunzatoare a tuturor serviciilor incluse in contract.
4.5. Prestatorul isi rezerva dreptul de a modifica anumite clauze ale contractului privind pachetul de servicii, numai in cazul in care indeplineste in mod cumulativ, urmatoarele conditii:
1. a) cand modificarea este nesemnificativa;
2. b) cand il informeaza pe Cumparator cu privire la modificare intr-un mod clar, inteligibil si bine evidentiat, pe un suport durabil.
4.6. In cazul în care unul dintre servicii nu se executa in conformitate cu contractul privind pachetul de servicii, Prestatorul remediază neconformitatea, cu excepția unuia din următoarele cazuri:
1. a) neconformitatea nu poate fi remediata;
2. b) remedierea implica cheltuieli disproportionate, tinand cont de anvergura neconformitatii si de valoarea serviciilor afectate.
4.7. In cazul în care unul dintre servicii nu se executa in conformitate cu contractul privind pachetul de servicii, iar Prestatorul constata ca nu le va putea realiza, acesta este obligat:
1. a) sa ofere Cumparatorului alternative corespunzatoare in vederea continuarii pachetului de servicii fara majorarea pretului, respectiv serviciile oferite sa fie de aceeasi calitate si cantitate;
2. b) sa restituie Cumparatorului sumele ce reprezinta diferenta dintre serviciile achitate si cele efectiv prestate in timpul desfasurarii activitatilor;
4.8. Prestatorul administreaza toate datele personale primite pe parcursul utilizarii paginilor web în conformitate cu dispozitiile legislatiei in vigoare privind protectia datelor personale si difuzarea datelor de interes public. In vederea indeplinirii obligatiilor legale, Prestatorul prelucreaza datele cu caracter personal pentru: executarea si imbunatatirea serviciilor comerciale oferite prin preluarea in aplicatiile informatice ale Societatii a datelor din actul de identitate, conform cerintelor legale aplicabile; cunoasterea clientelei; gestiunea administrativ-financiara; gestionarea conflictelor de interese; gestionarea controalelor efectuate de autoritati; pentru desfasurarea relatiei contractuale dintre client şi Prestator , respectiv pentru preluarea, validarea, expedierea si facturarea comenzii plasate pe site, informarea dumneavoastra asupra starii comenzii, a informatiilor despre pachetul de servicii achizitionat sau a urmatoarelor pachete de activitati care ar putea fi de interes pentru dumneavoastra etc.; pastrarea, depozitarea (premergatoare arhivarii) si arhivarea documentelor; implementarea masurilor de securitate a datelor cu caracter personal. Pentru indeplinirea scopurilor anterior mentionate, Prestatorul se va baza, in masura in care este necesar, si pe interesul sau legitim in desfasurarea obiectului sau de activitate. In vederea incheierii si executarii contractului dintre Client si Prestator, aceasta prelucreaza datele cu caracter personal pentru: derularea si gestionarea relatiei contractuale (comenzii) cu Clientul, in vederea furnizarii produselor si serviciilor; derularea in bune conditii a tranzactiilor comerciale; efectuarea sau procesarea operatiunilor de plati; gestionarea calitatii datelor; constatarea, exercitarea sau apararea unor drepturi ale Prestatorului in instanta; gestionarea reclamatiilor si sesizarilor primite cu privire la produsele si/sau serviciile contractate.
1. Drepturile și obligațiile Cumparatorului
5.1. Cumparatorul are posibilitatea ca, într-un termen de 7 zile de la primirea unei notificari din partea Prestatorului, sa accepte modificarea propusa sau să inceteze contractul fara a plati vreo penalitate de incetare in urmatoarele situatii:
4. a) inainte de începerea executarii pachetului, Prestatorul este constrans sa modifice semnificativ oricare dintre principalele caracteristici ale serviciilor prevăzute la punctul 4.2;
5. b) Prestatorul nu poate indeplini cerintele speciale ale Cumparatorului pe care le-a acceptat in prealabil;
5.1.1. In cazul in care Cumparatorul nu trimite raspuns in termenul de 7 zile de la primirea notificarii trimise de Prestator, contractul se considera incheiat iar Cumparatorul va fi despagubit conform articolului 6.1. si articolului 6.2.
5.1.2. In cazul in care modificarile aduse contractului privind pachetul de servicii au drept consecinta scaderea calitatii sau a costului pachetului, Cumparatorul are dreptul la o reducere corespunzatoare a pretului.
5.1.3. Cumparatorul poate inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare si poate obtine rambursarea integrala a oricaror plati in cazul in care oricare dintre elementele esentiale ale pachetului, altul decat pretul, s-a modificat in mod semnificativ, iar Prestatorul nu a depus toate diligentele pentru remedierea acestor elemente.
5.1.4. In cazul in care, inainte de inceperea executarii pachetului, Prestatorul anuleaza pachetul, Cumparatorul are dreptul la rambursare, cu exceptia situatiilor prezentate la articolul 4.2.
5.2. Cumparatorul poate transfera contractul privind pachetul de servicii unei persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile contractului respectiv, in urma unei notificari efectuate la adresa de e-mail office@greencamp.ro cu cel putin 7 zile inaintea inceperii executarii pachetului, cu plata costurilor suplimentare daca acestea exista.
5.3. Persoana care transfera contractul privind pachetul de servicii si persoana careia ii este transferat contractul raspund in mod solidar pentru achitarea soldului si a tuturor comisioanelor, tarifelor si altor costuri suplimentare generate de acest transfer.
5.4. In cazul in care, dupa inceperea executarii pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate in conformitate astfel cum s-a convenit in prezentul contract, Cumparatorul va primi din partea Prestatorului servicii alternative corespunzatoare, fara a implica plata unor costuri suplimentare.
5.5. Atunci cand o parte semnificativa din serviciile prestate nu poate fi executată astfel cum s-a convenit in contractul privind pachetul de servicii, Prestatorul va oferi fara costuri suplimentare pentru Cumparator, servicii alternative corespunzatoare pentru continuarea derularii pachetului, pe cat posibil echivalente sau de mai buna calitate decat cele specificate in contract. In cazul schimbarii cazarii, se considera a fi serviciu alternativ corespunzator pentru continuarea derularii pachetului oferirea cazarii in aceeasi locatie, in cea mai apropiata varianta fată de cea initiala.
5.5.1. Daca este imposibil sa se furnizeze servicii alternative sau Cumparatorul respinge serviciile alternative propuse, acesta are dreptul, după caz, la reducerea pretului si/sau la despagubiri in conformitate cu Capitolul VI, fara a inceta contractul de servicii.
5.6 In cazul in care serviciile nu sunt executate in conformitate cu contractul si acest fapt afecteaza substantial executarea pachetului, iar Prestatorul nu remediaza problema, Cumparatorul poate inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare.
5.7 Cumparatorul va primi toate informarile, mentiunile sau eventualele modificari aduse pachetului de servicii la adresa de e-mail furnizata de catre acesta si mentionata explicit odata cu plata avansului si in prezentul contract de servicii. Sarcina verificarii corectitudinii datelor de contact ii revine Cumparatorului in momentul confirmarii primirii pe email a prezentului contract. De asemenea, Cumparatorul va trimite toate informarile sau mentiunile aduse prezentului contract la adresa de email office@greencamp.ro.
5.8. Neprezentarea Cumparatorului la locul/locurile de intalnire mentionate in descrierea pachetului de servicii, sau parasirea locatiilor in care serviciile urmeaza sa fie prestate echivaleaza cu denuntarea unilaterala a contractului fara ca Prestatorul sa fie obligat la returnarea costurilor respectivului pachet de servicii.
5.9. Cumparatorul este obligat să respecte indicatiile si instructiunile personalului Prestatorului, sa poarte intreg echipamentul de protectie indicat de personalul Prestatorului.
5.10. Cumparatorul este responsabil pentru orice prejudicii generate din culpa sa asupra sa, a tertilor, pe intreaga perioada a derularii pachetului de servicii contractat.
5.11. Cumparatorul este direct responsabil pentru distrugerea, pierderea sau prejudicierea echipamentului pus la dispozitia sa de catre Prestator in vederea indeplinirii obiectului contractului. Echipamentul pierdut sau distrus de catre Cumparator va fi inlocuit pe loc de catre acesta cu un produs identic sau se va achita pe loc contravaloarea acestuia.
5.12. Ne rezervam dreptul de a chema in judecata oaspetii care:
– pleaca fara a-si achita serviciile de care a beneficiat,
– cand se demonstreaza, fara niciun dubiu, ca oaspetele a produs pagube materiale in incinta locatiei,
– cand oaspetele pleaca din hotel cu obiecte care nu ii apartin.
Vom incerca sa rezolvam pe cale amiabila orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara in urma aplicarii politicilor locatiei nostre. In cazul in care acest lucru nu este posibil, disputa va intra sub jurisdictia tribunalului Bucuresti

1. Renunțări, penalizări, despăgubiri
6.1 Cumparatorul are posibilitatea de a inceta contractul in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului, in schimbul achitarii urmatoarelor penalitati de incetare:
6.2 Conditii de anulare/penalizare pachete de servicii:
Anularea rezervarilor
Anularea rezervarilor se face in urma unei solicitari scrise sau telefonice urmata de o confirmare scrisa din partea noastra, dupa urmatorul scenariu:
– Cu pana la 10 zile inainte de data de inceput aleasa de tine, ne poti anunta sau trimite un mesaj pe email si iti transformam banii achitati intr-un voucher pe care sa-l folosesti la preturile de lista oricand doresti in cursul anului si a sezonului de desfasurare a activitatii Green Camp in care ai facut rezervarea (perioada sezon 1 Mai – 30 Septembrie).

– Dupa cele 10 zile pana la 3 zile inainte de data de intrare putem sa transformam doar 65% din suma achitata in voucher. Anularea cu mai putin de 3 zile inainte de data de intrare duce la pierderea sumei achitate. Situatiile speciale si bine documentate le putem discuta de la caz la caz (decizia este doar la conducerea Green Camp si va fi asumata de client).
In cazul in care exista motive bine intemeiate pentru oricare dintre parti anularea rezervarii poate duce la returnarea sumelor de bani platite. Returnarea avansului platit se va face in termen de maxim 15 zile lucratoare de la data confirmarii in scris, prin email a sumei de returnat. Nu ne dorim sa dureze atat de mult dar fiind un business derulat intr-o zona izolata, trebuie sa ne luam o mica rezerva. Va asiguram ca nu riscati sub nici o forma pierderea banilor.
In situatii de urgenta sau de forta majora, care pun Green Camp in imposibilitatea de oferire a serviciilor contractate la momentul rezervarii, reprezentantii Green Camp vor incerca reprogramarea serviciilor intr-o perioada agreata de ambele parti. Daca tarifele pentru noua perioada aleasa difera fata de tarifele contractate se va proceda dupa cum urmeaza:
– in cazul in care tarifele pentru noua perioada aleasa sunt mai mari, Green Camp va suporta aceasta diferenta,
– in cazul in care tarifele pentru noua perioada aleasa sunt mai mici, Green Camp va furniza servicii suplimentare de cazare, masa sau activitati pentru diferenta,
– in cazul in care reprogramarea se va face in sezonul urmator, Green Camp se angajeaza sa faca recalcularea la tariful cel mai avantajos pentru client, pastrand si celelalte doua reguli de mai sus.
Cumparatorul are posibilitatea de a-si transforma plata efectuata sub forma unui voucher valoric pe numele sau, cu valoare de 100% conform platii efectuate de catre Cumparator, cu valabilitate pe tot parcursul sezonului anului in curs.
6.2. In cazul in care contractul privind pachetul de servicii este incetat in temeiul art 5.1. iar Cumparatorul nu accepta alt pachet, Prestatorul ramburseaza toate platile efectuate de catre sau pe seama Cumparatorului, fara intarzieri nejustificate, nu mai tarziu de 15 zile de la data incetarii contractului.
6.3. In cazul in care contractul privind pachetul de servicii este incetat in temeiul art. 4.2. si art. 6.6, Prestatorul ramburseaza orice plati efectuate de catre sau pe seama Cumparatorului pentru pachetul respectiv, din care scade penalitatea de incetare corespunzatoare, fara intarzieri nejustificate, si in orice caz nu mai tarziu de 15 zile de la data incetarii contractului.
6.4. Cumparatorul beneficiază de o reducere corespunzătoare a pretului pentru orice perioada in care a existat o neconformitate, cu exceptia cazului in care Prestatorul dovedeste ca neconformitatea este imputabila Cumparatorului.
6.5. Cumparatorul trebuie sa depună în scris cererea de renunțare la pachetul de servicii contractat la adresa de e-mail office@greencamp.ro, prin telefon la numarul: 0735 94 99 22 sau personal la sediul Sat Varlaam, Nr. 70, Comuna Gura Teghii, Judet Buzau. Fara cerere de renuntare, contractul se considera activ.
6.7. Toate sumele menționate la pct. 6.1 din prezentul contract, se vor reține de către Prestator din avansul sau pretul total al pachetului de servicii achitat de Cumparator, fara a fi necesara interventia instantelor de judecata.
VII. Incetarea contractului, despagubiri conventionale
7.1. Contractul poate inceta prin:
a). implinirea termenului pentru care a fost incheiat; de regula, implinirea termenului coincide cu data finalizarii prestarii serviciilor din pachetul contractat;
b). acordul partilor;
c). denuntarea unilaterala, la initiativa uneia dintre parti;
d). reziliere, din culpa uneia dintre parti.
VIII. Reclamații
8.1. Procedura de solutionare a reclamatiilor in cadrul activitatii Prestatorului presupune ca la sesizarea oricarei neconformitati in cadrul pachetului de servicii, Cumparatorul sa trimita o sesizare scrisa la adresa de email office@greencamp.ro incercand prin aceasta sa rezolve diferendul direct cu Prestatorul. Aceasta sesizare va avea ca termen de solutionare 15 zile calendaristice din momentul confirmarii primirii acesteia.
1. Notificari
9.1. In acceptiunea partilor contractante, orice notificare adresata de una dintre acestea celeilalte este valabil indeplinita daca va fi transmisa la adresele de corespondenta stabilite in partea introductiva a prezentului contract.
9.2. In cazul in care notificarea se face pe cale postala, ea va fi transmisa, prin scrisoare recomandata, cu confirmare de primire si se considera primita de destinatar la data mentionata de oficiul postal primitor pe aceasta confirmare.
9.3. Daca confirmarea se trimite prin email, ea se considera primita in prima zi lucratoare dupa cea in care a fost expediata.
9.4. Notificarile verbale nu se iau in considerare de nici una dintre parti, daca nu sunt confirmate, prin intermediul uneia dintre modalitatile prevazute la alineatele precedente.
1. Publicitate
10.1 Clientul isi poate exprima consimtamantul pentru a primi comunicări comerciale prin posta electronică, SMS, MMS, whatsapp, permitand astfel Prestatorului si colaboratorilor sai sa efectueze astfel de comunicari electronice.
10.2. Clientul poate oricand sa revoce consimtamantul privind astfel de comunicari comerciale prin transmiterea unei solicitari in scris Prestatorului la adresa de email indicata in sectiunea „Contact” a Platformei sau prin dezabonarea automata de la primirea acestor mesaje de marketing.
1. Dispoziții finale
11.1. Prin semnarea contractului, sau prin acceptarea pachetelor de servicii în cazul celor achiziționate la distanta prin mijloace electronice, prin bifarea casutei “Termeni si conditii de participare” de pe pagina de inscrieri a Platformei, Cumparatorul isi exprimă acordul si luarea la cunostinta cu privire la conditiile generale de comercializare a pachetelor de servicii, în conformitate cu oferta Prestatorului.

[:en]

www.greenadventure.ro – este marcă a GREEN AVENUE SRL , persoană juridică de naționalitate română, avand sediul social în BDUL. 1 MAI 104 E, BERCENI, având număr de ordine în Registrul Comerțului J23/381/2016 , cod unic de înregistrare 35559758.
Vânzător – GREEN AVENUE SRL , persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în BDUL. 1 MAI 104 E, BERCENI, având număr de ordine în Registrul Comerțului J23/381/2016 , cod unic de înregistrare 35559758.
Cumpărător – poate fi orice persoană fizica cu vârsta peste 16 ani, care efectuează o Comandă.
Client – poate fi orice persoană fizica cu vârsta peste 16 ani care obține acces la conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de către GREEN AVENUE SRL (electronic, telefonic, etc)
Utilizator – orice persoană fizica îmregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul implicit cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Conditii.
Cont – secțiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, descărcări, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Servicii de pe Site.
Servicii – orice serviciu, listat pe site, inclusiv serviciile menționate in Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a comenzii finalizate și confirmate.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător si Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului si a Cumpărătorului.
• toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
• conținutul oricarui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare
• informații legate de Serviciile și/sau tarifele practicate de
Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Servicii pe care doreste sa le achiziționeze la momentul adăugarii sau la un moment ulterior; în cazul în care Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugarii prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.
Comunicări Comerciale – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achizitionat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu”
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Serviciu de către GREEN AVENUE SRL , Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
1. Documente contractuale
• Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
• Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
• Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Serviciilor din Comandă. Daca modifica cantitatea de Servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.
• Contractul se consideră încheiat intre Vânzător si Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, a confirmarii plății, urmând Cumpărătorul să beneficieze de prestarea serviciilor .
• Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului
2. Politica de vânzare Online
• Accesul în vederea efectuării unei Comenzii ii este permis oricărui Client/Cumpărător.
Pentru motive justificate GREEN AVENUE SRL . își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul in care consideră că in baza conduitei sau a activitătii Clientului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel GREEN AVENUE SRL . În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clienții al GREEN AVENUE SRL (telefonic: 0766 661 195 sau e-mail: office@greenadventure.ro), pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.
• În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutar aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
• Toate informațiile folosite pentru descrierea Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3. Cesionarea si subcontractarea
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
4. Dreptul la proprietate intelectuală
• Conținutul, astfel cum este definit, incluzând logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, etc sunt proprietatea exclusivă a GREEN AVENUE SRL ., acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
• Clientului/Cumpărătorului nu ii este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terte părti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Conținut in orice alt context decat cel original intentionat de GREEN AVENUE SRL ., includerea oricarui Conținut in afara Site-ului, indepartarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al GREEN AVENUE SRL . asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decăt cu acordul scris expres al GREEN AVENUE SRL .
• Orice Conținut la care Clientul/Cumpărătorul are și/sau obtine acces prin orice mijloc, se află sub incidenta Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însotit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între GREEN AVENUE SRL și acesta
• Niciun Conținut transmis către Client sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea GREEN AVENUE SRL și/sau al angajatului/prepusului GREEN AVENUE SRL care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.
5. Comandă
• Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adaugat în coșul de cumpărături, un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există posibilitatea prestării acelui serviciu în conditții optime. Adăugarea unui Serviciu iîn coșul de cumpărături, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Serviciului.
6. Confidențialitate
• GREEN AVENUE SRL . va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natura pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate in prezentul Document.
• Nicio declaratie publică, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părti nu va fi făcută de Cumpărător/Client cu privire la Comandă/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.
• Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vânzătorului acces nerestricționat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. GREEN AVENUE SRL nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.
7. Comunicări Comerciale
• Cumpărătorul/Utilizatorul isi poate modifica in orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicarile Comerciale conținand informații generale si tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, in orice moment, după cum urmează: prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzător sau prin contactarea Vânzătorului.
• Renunțarea la primirea Comunicărilor Comerciale nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document
• Prin adăugarea de Servicii în secțiunea din Cont:
“Coșul meu”, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:
• la modificarea prețului Serviciilor adăugate în secțiunea “Coșul meu”,
• la recomandari de Servicii similare cu cele adaugate in secțiunea “Coșul meu”
• In urma achizitionarii unui Serviciu, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire la sugestii de Bunuri sau Servicii recomandat a fi utilizate impreuna cu Bunul sau Serviciul achizitionat
• Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale menționate la punctul 8.3. de mai prin contactarea Vânzătorului în acest sens.
8. Prestarea serviciilor
• Vânzătorul va asigura prestarea serviciilor la punctul de lucru, conform specificațiilor fiecărui serviciu, în condiții optime de prestare
• Vânzătorul își rezervă dreptul de a schimba programul antrenamentelor fără notificare în prelabil, dacă este nevoie
• Vânzătorul își rezervă dreptul de a-și alege clientela, în acest caz returnarea banilor se face după cum urmează – daca nu s-a efectuat niciun serviciu, se restituie banii integral in cont bancar, in termen de 14 zile, daca s-a efectuat serviciul (partial/integral) nu se vor restitui banii.
• Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula programările la masaj, cu notificare în prealabil a cumpărătorului
9. Garanții
GREEN AVENUE SRL . garantează că serviciile prestate sunt conforme, prestatorii de servicii sunt autorizati si au certificarile necesare desfășurării oricărui tip de serviciu vândut de S.C GREEN AVENUE SRL .
10. Răspundere
• Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de către Vânzător a oricarei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Serviciilor
• Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul isi asumă răspunderea pentru menținerea confidențialitătii datelor de Cont (user și parolă)
• Prin crearea Contului si/sau utilizarea Conținutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si Conditiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicata în cadrul Site-ului
• Ulterior creării Contului utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului
• Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificate oricând de către GREEN AVENUE SRL , acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la data afisarii in Site.
11. Forță majoră
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
12. Legea aplicabilă – Jurisdicția
Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între GREEN AVENUE SRL si Clienti / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, in cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul București.

[:]

Follow by Email
Instagram